شناسه خبر:44373
1400/5/19 10:09:14

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه پروژه تفریحی پل معلق و زیپ‌لاین تکمیل است و هیچ‌گونه مشکلی ندارد؛ گفت: با هدف جلوگیری از استفاده غیرمجاز و بروز حادثه تخته‌های کف پل معلق آبیدر تا زمان انتخاب پیمانکار برداشته شد.

آسوز شعبانی اظهار کرد: در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با پروژه پل معلق مطالبی را جهت تنویر افکار عمومی اعلام کرد.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی مجموعه تفریحی پل معلق و زیپ‌لاین در سال 99 در آبیدر شروع و در همین سال این پروژه تکمیل و مجوز استاندارد آن نیز صادر شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: عملیات محوطه‌سازی این پروژه در سال 1400 انجام و در خرداد ماه سال جاری نیز به بهره‌برداری رسید.

شعبانی تصریح کرد: با هدف استفاده شهروندان از این مجموعه تفریحی با مجری ساخت این طرح توافق شد تا به مدت 6 ماه از آن استفاده کنند که دستگاه‌های نظارتی اعلام نمودند که باید از طریق فراخوان به پیمانکار واگذار شود.

وی افزود: فرآیند تعیین قیمت از طریق کارشناسان رسمی انجام و در آینده نزدیک فراخوان این طرح تفریحی منتشر و نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به جذابیت این مجموعه تفریحی گاهی شاهد بودیم که برخی شهروندان از غلفت نگهبان استفاده نموده و به‌صورت غیرمجاز و بدون تجهیزات در روی پل معلق تردد می‌نمودند که تصاویرآن در فضای مجازی هم پخش شد.

شعبانی بیان کرد: در راستای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی به دلیل استفاده غیرمجاز تا زمان انتخاب پیمانکار چندین تخته از کف پل در ورودی هر دو سمت برداشته شده است.

وی تاکید کرد: پل معلق و زیپ‌لاین مشکلی ندارد و پس از واگذاری به پیمانکار شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

شناسه خبر 44373