شناسه خبر:44413
1400/5/20 09:09:04

سپهرغرب، گروه خبر: حسین افشاری از نامزدی تصدی شهرداری همدان انصراف داد.

با آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان منتخبین مردم به دنبال انجام مهمترین وظیفه خود یعنی انتخاب شهردار فهرستی از افراد داوطلب و افرادی که در چارچوب ضوابط مورد نظر اعضای شورا تهیه و با برگزاری جلسات متعدد نام هشت نفر را به عنوان فهرست نهایی معرفی کردند.

سیدمحمود مسگریان در گفتگو با فارس اظهار کرد: تمام اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان، برای انتخاب شهردار تاکنون به لیست هشت نفره‌ای رسیده‌ایم که از بین این افراد یک نفر به عنوان شهردار معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: محمد آیینی، رضا ابرارخرم، حسین افشاری، سیدمسعود حسینی، مجید شاکری‌کرم، علیرضا عقیقی، عزیزالله یوسفی و امیررضا یوسفیان به عنوان گزینه‌های شهرداری همدان مطرح هستند.

از میان کاندیداهای مورد نظر شورا حسین افشاری طی تماس با سپهرغرب اعلام کرد به دلیل محدودیت‌های ادارای از حضور در فرایند انتخاب شهردار انصراف داده، متن پیام افشاری به شرح ذیل است

جناب آقای مسگریان

رئیس محترم شورای اسلامی شهر همدان

سلام علیکم

ضمن تقدیر وتشکر از حسن نظر اعضای محترم شورای ششم وابراز لطف تعداد کثیری از بزرگان و فرهیختگان نسبت به اینجانب به‌عنوان خدمتگزار کوچک مردم، نظر به محدودیت‌های اداری و ملاحظات شخصی، پذیرش مسئولیت شهرداری همدان را به صلاح نمی‌دانم.

درپایان به‌عنوان شهروندی مطلع از ظرفیت‌ها و استعدادهای انسانی و طبیعی همدان توصیه اکیدم به اعضای محترم شورای ششم که افرادی ارزشمدار، پاکدست و با روحیه انقلابی هستند این است که برای انتخاب شهردار همدان که پایتخت تاریخ وتمدن ایران زمین نام گرفته، خودرا به گزینه‌های داوطلب محدود نکرده و به دنبال افراد کارآمد و شایسته که بنا به توصیه بزرگان دین معمولا از پذیرش مسئولیت‌ها اکراه می‌ورزند باشند.

والعاقبه للمتقین - حسین افشاری

شناسه خبر 44413