شناسه خبر:44432
1400/5/20 10:04:29
نخستین وعده رئیس شورای شهر سنندج به مردم مناطق حاشیه‌نشین؛

خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی؛ اولویت کاری‌ ما است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای شهر سنندج گفت: خدمت‌رسانی و کسب رضایت‌مندی مردم در مناطق حاشیه‌نشین جزو برنامه‌های اولویت‌دار این دوره از شورای شهر است.

فرزاد زارعی در دیدار اعضای جدید شورای شهر سنندج با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، به شیوه انتخاب و دلایل تغییرات در مدیریت شهری پرداخت و اظهار کرد: به محض اعلام نتایج ششمین دوره شورای شهر، بلافاصله به‌صورت غیررسمی جلسات و مذاکرات لازم برای انتخاب سرپرست جدید شهرداری سنندج قبل از آغاز به‌کار انجام شد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم جهادی و تعلل در انجام امورات جایز نیست، گفت: هدف اعضای جدید شورای شهر سنندج حرکت حول محور سیاست‌های آیت‌الله رئیسی، خدمت‌گزاری به مردم و توجه به مردم مناطق حاشیه‌نشین و منفصل شهری سنندج است.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه ساکنان مناطق حاشیه‌نشین این شهر دور از خدمات مانده‌ و خدمت‌رسانی لازم به آنان انجام نشده است، تصریح کرد: «خدمت‌رسانی و کسب رضایت‌مندی مردم» جزو برنامه‌های اولویت‌دار این دوره از شورای شهر سنندج بوده چراکه معتقدیم شهرداری آیینه نظام بوده و اگر وظایف و کارها به نحو احسن انجام نشود، مردم نسبت به نظام بدبینی پیدا خواهند کرد.

زارعی با بیان اینکه شهردار و اعضای جدید شورای شهر سنندج در این شرایط کنونی مسئولیت خطیری برعهده دارند، افزود: امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده بتوانیم در آینده تحولاتی در سطح شهر ایجاد کنیم.

وی با اذعان به اینکه خدمت‌رسانی انجام شده به مردم مناطق حاشیه‌نشین سنندج در شأن مردم نبوده است، عنوان کرد: در این دوره از شورای شهر، از طرف شمال شهر که ارائه خدمت به ساکنان این محل ضعیف‌تر بوده، است امورات را آغاز کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس شورای شهر سنندج یادآور شد: مردمان مناطق حاشیه‌نشین سنندج در انتخابات اخیر بیشترین مشارکت و نقش‌آفرینی را داشتند، به همین دلیل نسبت به ارائه خدمات به آنان حساسیت بیشتری داریم.

شناسه خبر 44432