شناسه خبر:44923
1400/6/4 09:22:17

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح چهاربانده شدن محور ارتباطی نهاوند به سه‌راهی کنگاور از طریق ماده 56 تأمین اعتبار شد.

علیرضا شهبازی اظهار کرد: محور ارتباطی نهاوند به کرمانشاه یکی از راه‌های مواصلاتی مهم غرب کشور بوده که با حجم وسیع ترافیک جاده‌ای به‌ویژه در ایام اربعین مواجه است.

وی افزود: طرح چهاربانده شدن این محور که 60 کیلومتر طول دارد، از مطالبات مردم نهاوند بوده و تاکنون 15 کیلومتر آن چهاربانده شده است.

شهبازی گفت: با توجه به اعتبارات محدود دولتی که باعث طولانی شدن مدت‌زمان اجرای طرح می‌شد، پیگیری‌های لازم از طریق سازمان مدیریت به‌عمل آمد تا از طریق ماده 56 و با مشارکت بانک‌های عامل اعتبار آن تأمین شود.

وی با بیان اینکه سرانجام 120 میلیارد تومان از طریق بانک سپه به این پروژه اختصاص یافت که مورد موافقت سازمان مدیریت قرار گرفت، افزود: علاوه‌بر این مبلغ 20 میلیارد تومان دیگر نیز از محل اعتبارات عمرانی سال جاری و 40 میلیارد تومان هم از طریق اوراق قرضه اسلامی به این شاهراه مهم غرب کشور اختصاص یافته که امید است با تخصیص 146 میلیارد اعتبار، شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

شناسه خبر 44923