شناسه خبر:44990
1400/6/6 09:56:55

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه گفت: هیچ‌گونه تصمیمی برای افزایش قیمت نان در استان نداریم و نانوایی‌ها باید ساعات کاری پخت و خدمات را رعایت کنند.

«هوشنگ بازوند» چهارشنبه‌شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری ضمن تأکید بر تقویت فرآیندهای بازرسی، نظارت و کنترل قیمت‌ها و نحوه تأمین و توزیع کالاهای صنعتی و کشاورزی، اظهار کرد: جهاد کشاورزی و صمت موظف هستند در چارچوب وظایف در این حوزه با جدیت کار کنند و در این دوره انتقال دولت مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

وی پیگیری تخلف برخی کشتارگاه‌های مرغ را خاطرنشان کرد و گفت: با برخورد قانونی از هرگونه سوء استفاده احتمالی این متخلفان جلوگیری شود.

بازوند تنظیم بازار داخلی کالاهای کشاورزی شامل بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین و توزیع و مدیریت نظارتی مطلوب بازار کالاهای کشاورزی را مورد تأکید قرار داد و گفت: در دوره انتقال که وزرای جدید سر کار می‌آیند، باید بیش از گذشته برای این موضوع توان و وقت بگذارید و هر سازمانی که متولی کار است، باید تلاش شبانه‌روزی برای پاسخگویی به مردم داشته باشد، زیرا مردم امید دارند ستاد تنظیم بازار در حوزه محصولات کشاورزی که مسئولیت را برعهده گرفته است، با جدیت بیشتری اقدام کند.

استاندار کرمانشاه خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی، گفت: در 4٨ ساعت آینده باید در جلسه‌ای با جهاد کشاورزی وضعیت فعالیت‌های نظارت بر نحوه عرضه و کنترل قیمت‌های کشاورزی بررسی و حتماً با کم‌کاری احتمالی برخورد شود.

وی ضمن اشاره به تغییرات صورت‌گرفته درخصوص انتقال دبیرخانه محصولات کشاورزی از وزارتخانه صمت به جهاد کشاورزی، تأکید کرد: اگرچه قبول داریم بسیاری از فرآیندها در سطح کشور تصمیم‌گیری می‌شود، اما انتظار دارم در سطح استان مدیریت مناسبی برای نظارت و کنترل انجام شود.

مقام ارشد استان ادامه داد: مشکلی به‌لحاظ کالاهای اساسی نداشته و درخصوص نان نیز تصمیمی برای افزایش قیمت نداریم، اما نحوه نظارت بر فعالیت‌ها صحیح نیست و باید نظارت جدی وجود داشته باشد تا رضایت مردم جلب شود؛ درواقع بحث اصلی روی نظارت است.

در استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت بیش از دو هزار و 500 واحد خبازی فعال است.

شناسه خبر 44990