شناسه خبر:44991
1400/6/6 09:58:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با تبریک هفته دولت، گفت: در این هفته 52 میلیارد ریال پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

فریبرز کرمی روز پنجشنبه در این رابطه افزود: در حوزه نگهداری راه‌های روستایی روکش آسفالت راه روستایی چنگی شهرستان کرمانشاه به طول سه کیلومتر با 25 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده و آماده بهره‌برداری است.

وی اظهار کرد: روکش آسفالت محور اسلام‌آباد غرب- سرمست به طول دو کیلومتر و با بودجه‌ای 10 میلیارد ریالی نیز افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: روکش آسفالت محور پاوه- نوسود در شهرستان پاوه به طول 1/3 کیلومتر با اعتباری بالغ‌بر 17 میلیارد ریال نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تلاش‌های این اداره کل برای بالا بردن سطح ایمنی راه‌های روستایی، تصریح کرد: کرمانشاه یکی از استان‌های موفق در عرصه روکش آسفالت محورهای مواصلاتی محسوب می‌شود و امیدوارم با تداوم آن بتوانیم سطح ایمنی کاربران جاده‌ای استان کرمانشاه را افزایش دهیم.

کرمی افزود: ایام هفته دولت فرصت ارزنده‌ای در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا، ولایت و رهبری و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استان کرمانشاه با دو میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و 100 کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

شناسه خبر 44991