شناسه خبر:45054
1400/6/7 10:26:49

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک دولت، پروژه گازرسانی به دو روستا و هشت واحد تولیدی و صنعتی افتتاح شد.

محمد گرشاسبی با اشاره به تسریع روند گازرسانی و افزایش ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان، اظهار کرد: پس از گسترش بسیار مناسب ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری و روستایی استان، برنامه استراتژیک شرکت گاز استان کردستان زیرپوشش قرار دادن صنایع فعال است.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک دولت، پروژه گازرسانی به دو روستا و هشت واحد تولیدی و صنعتی افتتاح شد که برای اتمام این پروژه‌ها بیش از 10 هزار و 200 متر شبکه‌گذاری صورت گرفته است.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کردستان تعداد علمک‌های نصب شده را 94 مورد ذکر کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌های گازرسانی 100 خانوار در دو روستای چویین و پیرخضران زیرپوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

گرشاسبی هزینه گازرسانی به 10 پروژه گازرسانی شده در بخش اجرای و خرید کالا 20 میلیارد و 630 میلیون ریال اعلام کرد.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان کردستان اشاره‌ای به پروژه مقاوم‌سازی و محوطه‌سازی ایستگاه سی‌.جی‌.اس مریوان داشته‌اند که به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی آغاز و پیش‌بینی می‌شود 13 میلیارد و 940 میلیون ریال هزینه دربر دارد.

گفتنی است؛ با گازدار شدن این دو روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان مریوان به 115 مورد افزایش یافت.

شناسه خبر 45054