شناسه خبر:45309
1400/6/11 10:52:57

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اولویت نخست استان در سال‌ جاری را اشتغال عنوان کرد و گفت: منابع استان را در این راستا به سمت زیرساخت‌های اقتصادی که مکمل حضور بخش خصوصی باشد، معطوف کرده‌ایم.

حبیب‌الله وفایی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه اولویت نخست استان در سال‌ جاری را اشتغال عنوان و اظهار کرد: بر همین اساس عمده منابع استان را از سال 98 تا 1400 به سمت زیرساخت‌های اقتصادی که مکمل حضور بخش خصوصی باشد، معطوف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مردم را تشویق و ترغیب کنیم تا اقتصاد استان را خود به دست بگیرند، می‌توانیم از یک اقتصاد پایدار برخوردار شویم که در آینده شاهد نرخ بالای بیکاری در استان نباشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های خود را به‌صورت مشارکتی در قالب یک‌هزار و 522 پروژه در سال گذشته تعریف کرده‌ایم که حدود یک‌هزار از آن تاکنون در کمیته‌های برنامه‌ریزی تصویب شده است.

وی یادآور شد: اعتبارات کل استان در سال گذشته حدود یک‌هزار و 500 میلیارد تومان بوده که امسال تقریباً به سه‌ هزار و 400 میلیارد تومان رسیده که بیش از 2.3 برابر شده است.

وفایی گفت: سال مالی طی سه چهار ماه نخست صرف ابلاغ، جمع‌بندی و تصویب در شورای برنامه‌ریزی و کمیته‌ها می‌شود که بعد جمع‌بندی و ابلاغ می‌شود.

شناسه خبر 45309