شناسه خبر:45353
1400/6/13 11:10:43

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اهتمام جدی دادگستری کرمانشاه این است که موانع را از سر راه تولید برداریم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با فراخوان از 12 واحد تولیدی و واکاوی مشکلات آن‌ها، اظهار کرد: برای رسیدگی بیشتر حقوقی و قضائی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان این نشست‌ها را به‌صورت هفتگی و در هر پنجشنبه دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های دوره تحول قضائی، حمایت از تولید است که در شعار سال توسط مقام معظم رهبری نیز آورده شده؛ بنابراین اهتمام جدی دادگستری کرمانشاه این است که موانع را از سر راه تولید برداریم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با فراخوان و پای کار آوردن بسیاری از مدیران و مسئولان استانی ازجمله بانک‌ها و رایزنی با آن‌ها و از طرفی ایجاد راهکارهای قانونی و حقوقی بنا داریم مشکلات را حل کنیم.

وی تأکید کرد: معتقدیم اگر در این جلسات حتی گره از مشکل یک واحد تولیدی باز کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، ارزشمند است.

توسلی‌زاده به مدیران بانک‌ها و دیگر شکات تولیدکنندگان تأکید کرد: تا جایی که ممکن است با تولیدکنندگان برای کمک به تولید کنار بیایند.

گفتنی است، در ادامه با بررسی مشکلات 12 واحد تولیدی و شنیدن دفاعیات آن‌ها و نیز شکات مربوطه، برای برخی از آن‌ها تخفیف در مجازات، ایجاد فرصت جدید جهت رفع مشکل و مجال بیشتر برای ایجاد راهکار برون‌رفت از موانع داده شد.

 

شناسه خبر 45353