شناسه خبر:45354
1400/6/13 11:13:06

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: در راستای صیانت از بیت‌المال از پنج هکتار و دو هزار و 369 مترمربع اراضی ملی و دولتی در استان کردستان توسط دستگاه قضا رفع تصرف شد.

محمد جباری اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در امر صیانت از بیت‌المال و اراضی ملی و دولتی و با ورود جدی و مستمر دادستانی مرکز استان کردستان ظرف 10 روز اخیر از پنج هکتار و دو هزار و 369 مترمربع اراضی ملی و دولتی در استان کردستان رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این اراضی رفع تصرف شده و به بیت‌المال بازگشت، افزود: ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده بیش از 322 میلیارد ریال برآورد می‌شود که در این راستا چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع انتظامی شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان خاطرنشان کرد: این اراضی توسط دادستانی و با وصول گزارش‌های مردمی و حضور عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی رفع تصرف و به دولت بازگشت.

جباری تأکید کرد: دادستانی در راستای حفظ حقوق مردم و بیت‌المال با پدیده زمین‌خواری در استان کردستان با قاطعیت برخورد نموده و در این خصوص تمامی دستگاه‌های متولی باید با همکاری دستگاه قضائی از بروز این موارد پیشگیری نمایند.

شناسه خبر 45354