شناسه خبر:45448
1400/6/15 09:22:23

سپهرغرب، گروه خبر: معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان گفت: یک‌هزار و 503 واحد مسکن مهر بدون متقاضی در صورت اخذ مجوز به پیمانکاران واگذار می‌شود.

مجید صالحی امیر با بیان اینکه یک‌هزار و 500 مسکن مهر در استان همدان بدون متقاضی هستند اظهار کرد: این واحدهای مسکن مهر در پنج مرحله برای واگذاری در طرح اقدام ملی گذاشته شد که همچنان بدون متقاضی است.

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها می‌توانیم آنها را به پیمانکارهایی که خود این واحدها ساخته‌اند به صورت خود مالک بفروشیم.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان بیان کرد: در زمینه واگذاری مساکن مهر بدون متقاضی به پیمانکاران، مکاتبات لازم صورت گرفته و اگر مجوز بدهند با قیمت روز و کارشناسی به پیمانکاران واگذار می‌شود.

وی یادآور شد: چندین بار مکاتبه با بهزیستی، کمیته امداد، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و.... انجام شده اما فعلا تمایلی برای خرید نداشتند در حالی که از نبود مسکن هم گله دارند.

صالحی عنوان کرد: این یک‌هزار و 503 واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهرهای فامنین، کبودراهنگ، فیروزان، گل تپه، گیان و برزول است که هر کدام پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارند.

شناسه خبر 45448