شناسه خبر:45481
1400/6/15 10:27:46

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: همه مشکلات و ظرفیت‌های استان شناسایی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت فوت تصویربردار صداوسیمای کردستان اظهار کرد: این همکار رسانه‌ای یک جوان خوش‌اخلاق، پرکار، پرتلاش و زحمت‌کش بودند.

وی گفت: دنیا فانی و زودگذر بوده و باید در این روزهای سخت و کرونایی تا فرصت هست، قدر همدیگر را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اینکه بنده مسئولیت فرهنگی برعهده دارم تصریح کرد: در طول یک سال اخیر همواره در راستای «تکریم علمای دین، توجه به نخبگان، توجه به جوانان و ارتباط مستمر با مردم و همه اقشار اعم از شیعه و سنی» گام برداشته‌ام.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی بیان کرد: در طول یک‌سال حضور در استان تمام وضعیت، مشکلات و ظرفیت‌های کردستان را با انجام 100سفر شهرستانی و روستایی شناسایی کرده‌ام.

وی با یادآوری اینکه بنا به فرموده رهبری، کردستان یک استان فرهنگی است، بر ضرورت توجه بیشتر به انجام امورات فرهنگی تأکید کرد و افزود: تحقق فرامین رهبری نیازمند همکاری و تعامل مسئولان و اصحاب رسانه است اما اگر دنبال دعواها و اختلافات باشیم، از حوزه فرهنگی فاصله خواهیم گرفت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد از رسانه‌ها حمایت کند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران با مسائل و مشکلات مالی و اقتصادی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدواریم با آغاز کار دولت جدید اقتصاد رسانه ساماندهی و دغدغه‌های فعالان این حوزه رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: شاید کردستان، جزو استان‌هایی باشد که به‌زودی شاهد حضور آیت‌الله رئیسی در کردستان باشیم.

 

شناسه خبر 45481