شناسه خبر:45511
1400/6/16 09:26:12

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد است.

محمدعلی محمدی در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی، افزود: شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که با بهره‌گیری و هدایت آن‌ها در مسیر گم نشویم.

وی از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با ملاحظات بهداشتی در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد: 80 برنامه آبروی محله، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای سال استان و شهرستان، گردهمایی و تجلیل 100 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس، ازجمله مهم‌ترین برنامه‌ها در این ایام است.

محمدی از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: برگزاری میز خدمت ادارات شهرستان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و نکوداشت مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است. 

فرماندار شهرستان همدان افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا به‌واسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در غالب برنامه آبروی محله در فضای باز برنامه‌ریزی شده است.

شناسه خبر 45511