شناسه خبر:45572
1400/6/17 11:00:59

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: شورای اسلامی شهر جدید کرمانشاه اهتمام داشته باشد تا فضای نارضایتی که اکنون از آن‌ها به‌وجود آمده را به اعتماد تبدیل کنند.

 

شهرام کرمی در نشست روز گذشته با اعضای ششمین شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به حواشی این شورا، اظهار کرد: مردم به شما رأی داده‌اند تا مشکلات شهری را حل کنید، اما با حواشی اخیر این شورا از وظایف اصلی خود دور شده است.

وی با تأکید بر اینکه وجهه عمومی شورای اسلامی شهر باید حفظ شود، افزود: مردم به اعضای جدید این شورا اعتماد کرده‌اند و به آن‌ها رأی داده‌اند، اما اکنون این اعتماد خدشه‌دار شده که باید برای جلب دوباره آن تلاش کنید.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اضافه کرد: شورای اسلامی شهر جدید کرمانشاه اهتمام داشته باشند تا فضای نارضایتی که اکنون از آن‌ها به‌وجودآمده را به اعتماد تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات اخیر شورای اسلامی شهر جدید کرمانشاه مشکلاتی را برای کارکنان شهرداری به‌وجود آورده، اعلام کرد: طبق گزارشات واصله متأسفانه در برخی از کمیسیون‌های شهرداری نیز کار مردم خوابیده است.

در ادامه این نشست که با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر جدید کرمانشاه برگزار شد، مقرر شد تا مراسم تحلیف شورا با حضور دو عضو علی‌البدل تا چند روز دیگر برگزار شود.

همچنین اعلام شد تعیین هیئت رئیس شورای اسلامی شهر و انتخاب شهردار یا سرپرست برای شهرداری نیز پس از انجام مراسم تحلیف انجام گیرد.

 

شناسه خبر 45572