شناسه خبر:45742
1400/6/21 09:41:33

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان مصوبات کارگروه رفع موانع تولید لازم الاجرا است، همه بانک‌ها و ادارات موظفند مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را اجرا کنند و در صورت عدم همکاری دستگاه قضا به صورت قاطع با آنها برخورد خواهد کرد.

خالد جعفری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سنندج، توجه و حمایت طرح‌های توسعه‌ای در استان را ضروری دانست و اظهار کرد: این کارگروه موظف است از واحدهای تولیدی و اشتغالز در استان حمایت کند.

وی تاکید کرد: همه مدیران استان موظفند از روند سرمایه‌گذاری و تولید در استان حمایت کنند و موانع موجود بر سر راه تولید را بردارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان مصوبات کارگروه موانع تولید را لازم الاجرا دانست و گفت: همه بانک‌ها و ادارات موظفند مصوبات کارگروه رفع موانع تولید را اجرا کنند و در صورت عدم همکاری دستگاه قضا به صورت قاطع با آنها برخورد خواهد کرد.

جعفری با اشاره به اینکه سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نام‌گذاری شده است اظهارکرد: همه مدیران موظفند در راستای تحقق شعار مورد نظر رهبری موانع موجود بر سر راه تولید و مشکلات آن را حل کنند.

وی افزود: راهکارها و تصمیمات کارگروه رفع موانع تولید لازم‌الاجراست و دستگاه نظارتی قوانین و مصوبات اجرایی را با جدیت پی‌گیری خواهد کرد.

مشکل تامین آب مورد نیاز شهرک‌های صنعتی رفع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان خواستار حل مشکل تامین آب مورد نیاز شرکت شهرک‌های صنعتی شد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی موظف است با حفاری جذبی و رعایت نکات بهداشتی بدون لطمه به فاضلاب شهر مریوان مشکل آب شرکت‌های صنعتی را حل کند.

جعفری ادامه داد: مدیرعامل شرکت‌های صنعتی باید دغدغه تولید داشته باشد و اجازه ندهد واحدهای تولیدی تعطیل شوند.

به گفته وی، ناحیه صنعتی برازان مریوان باید به صورت هیئت امنایی در چهارچوب شرکت‌های صنعتی قرار گیرد و مشکلات این واحد به صورت جدی حل شود.

 

شناسه خبر 45742