شناسه خبر:45754
1400/6/21 10:03:30

سپهرغرب، گروه خبر: علی‌محمد عنایتی‌اکمل از طرف هیئت‌مدیره شرکت سیاحتی علیصدر به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سیاحتی علیصدر، پس از تأیید هیئت‌مدیره شرکت سیاحتی علیصدر در جلسه صبح روز شنبه 20 شهریورماه 1400 با حضور مهرداد نادری‌فر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان و مدیران داخلی شرکت تشکیل شد، علی‌محمد عنایتی‌اکمل به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت سیاحتی علیصدر و مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این جلسه با گوشزد این نکته که برای مشکلات باید تدبیر کرد اما نباید قانون را به‌خاطر رفاه حال کسی نادیده بگیریم، گفت: ما یک خانواده بوده و مشکل درون‌خانگی را خودمان حل‌وفصل کردیم و اجازه دخالت به دست‌های بیرون از شرکت علیصدر را ندادیم و به امید خدا به‌زودی با مشارکت کارکنان و کارگران خدوم شرکت در غار علیصدر، از این بحران خارج خواهیم شد.

مهرداد نادری‌فر با تأکید بر تلاش مضاعف در راستای اعتلای نام و برند علیصدر در کشور و جهان، گفت: خوشبختانه شرکت علیصدر دارای نیروهای با ارزش و نیرومندی است که در این بین، هیئت‌مدیره آقای علی‌محمد عنایتی‌اکمل را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت به مدت دو سال انتخاب کردند.

علی‌محمد عنایتی‌اکمل سوابقی ازجمله مدیر حراست شرکت سیاحتی علیصدر، مسئول حراست، بازرسی، ارزشیابی و امور حقوقی فرمانداری کبودراهنگ را در کارنامه کاری خود دارد.

در پایان جلسه از زحمات و اقدامات مهدی مجیدی طی مدت 18 ماه حضور در این شرکت تقدیر شد.

شناسه خبر 45754