شناسه خبر:45843
1400/6/23 10:13:11

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: کار واکسیناسیون رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و آنلاین (30 سال به بالا) فعال در سطح این شهرستان علیه ویروس کرونا آغاز شد.

«محمد خیراندیش» روز دوشنبه اظهار کرد: علاوه‌بر اجرای طرح واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل رانندگان تاکسی و اتوبوس، تزریق واکسن کرونا برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (متولد 1370 و قبل از آن) نیز در مراکز تجمیعی شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و دریافت پیامک، براساس نوبت اعلام‌شده به پایگاه‌های تجمیعی یا خودرویی واکسیناسیون در شهرستان همدان مراجعه کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان اظهار کرد: همچنین طرح واکسیناسیون افراد براساس اولویت‌های اعلام‌شده در شهرستان همدان برای متولدین 1358 و قبل از آن درحال اجرا است.

خیراندیش با بیان اینکه سه مرکز تجمیعی و یک مرکز خودرویی در شهر همدان و یک مرکز در شهر قهاوند کار واکسیناسیون افراد را انجام می‌دهند، گفت: علاوه‌بر این در مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشت روستایی نیز کار تزریق واکسن کرونا برای افراد انجام می‌شود.

به گفته وی همچنین واکسن کرونا برای افراد با مشاغل پُرخطر در پایگاه بهداشتی «بانو نظری» شهر همدان نیز تزریق می‌شود و یک پایگاه مخصوص واکسیناسیون جانبازان در مرکز خدمات جامع سلامت کوی «خاتم» راه‌اندازی شده است.

این مقام مسئول افزود: واکسن کرونا برای بانوان باردار نیز در پایگاه سلامت الزهرا (س) واقع در چهارراه خواجه‌رشید شهر همدان تزریق می‌شود.

شناسه خبر 45843