شناسه خبر:46362
1400/7/4 09:08:52

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه یک تیم بازرسی به پاوه جهت بررسی اتفاق تلخ رخ‌داده بین دو تیم فوتبال اعزام می‌شوند، به‌صورت ضمنی دستور فرماندار و استاندار مبنی بر عزل رئیس اداره ورزش این شهرستان را رد کرد.

صابر رحیمی درخصوص اتفاقات رخ‌داده در مسابقه فوتبال بین دو تیم گیلانغرب و پاوه که روز چهارشنبه در پاوه برگزار و منجر به درگیری بین دو تیم شد، اظهار کرد: پس از وقوع این اتفاق دستوراتی جهت پیگیری ماجرا صادر شد.

وی افزود: اکنون تیمی از بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرستان پاوه اعزام می‌شود تا تمامی زوایای این اتفاق تلخ را بررسی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از بررسی نهایی و گزارش این تیم بازرسی، نسبت به برخورد با عاملان این اتفاق اقدام خواهد شد.

رحیمی در پایان ضمن دعوت اهالی ورزش، مردم دو شهرستان و اصحاب رسانه به آرامش، گفت: اینکه آیا هیئت فوتبال و یا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در بروز این اتفاقات نقش داشته‌اند و یا کم‌کاری کرده‌اند، منوط به ارائه گزارش این تیم بازرسی است.

عصر روز جمعه ویدئویی منتشر شد که در آن بازیکنان دو تیم «گیلانغرب» و «پاوه» در مرحله نیمه‌نهایی فوتبال استعدادهای استان با یکدیگر درگیر شدند.

به گفته برخی از منابع محلی این درگیری منجر به زخمی شدن 13 تن شده است، آماری که به‌صورت رسمی تأیید یا رد نشد.

متأسفانه در این مسابقه تمهیدات بهداشتی و انتظامی دیده نشده بود و همین منجر به ورود تماشاگران به زمین و تشدید درگیری‌ها شد.

در همین خصوص جلیل بالایی، سرپرست فرمانداری پاوه گفت: این عزل به‌دلیل عدم توجه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای ورزشی و عدم مجوز و هماهنگی در برگزاری مسابقات استانی فوتبال منجر به درگیری بازیکنان و هواداران تیم نوجوانان فوتبال پاوه با گیلانغرب انجام شد.

بالایی همچنین این عزل را بنا بر دستور شخص استاندار بیان کرده است.

این مسابقه عصر روز چهارشنبه در زمین فوتبال نوریاب پاوه برگزار شد.

شناسه خبر 46362