شناسه خبر:46365
1400/7/4 09:13:43

سپهرغرب، گروه خبر: جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از توزیع بیش از 355 هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی خبر داد.

محمدرضا عسگری صبح شنبه در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه که هم‌زمان با هفته دفاع مقدس انجام گرفت، اظهار کرد: امروز صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان خدمت‌رسانی به مردم و رفع محرومیت است و به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت‌زدایی در کشور نهادینه شده است.

وی ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و به دنبال آن است که غبار محرومیت را از چهره محرومان و مظلومان پاک کند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در طول بیماری کرونا نهضت کمک مؤمنانه در استان مرکزی رقم خورد و به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور و با لبیک ملت به فرمان مقام معظم رهبری، مردم با خلق حماسه‌هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی، اقدامات ماندگاری رقم زدند.

عسگری بیان کرد: استان مرکزی با مشارکت مردم و خیرین در اجرای نهضت کمک مؤمنانه بسیار خوش درخشید و در قالب قرارگاه کمک مؤمنانه بیش از 355 هزار بسته معیشتی، یک‌هزار و 200 فقره جهیزیه، 26 هزار بسته لوازم‌التحریر، یک میلیون و 700 هزار پرس غذای گرم، سه میلیون و 200 هزار بسته بهداشتی و 510 عدد تبلت و گوشی در استان مرکزی توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از 200 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به‌مناسبت فرا رسیدن چهل‌ویکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس رزمایش کمک مؤمنانه به استعداد هشت هزار بسته کمک‌معیشتی، یک‌هزار بسته نوشت‌افزار و 100 سری جهیزیه انجام می‌شود و همچنین 80 پروژه مسکن محرومان، 40 پروژه آب‌رسانی در روستاهای سربند و سایر روستاها با حضور مسئول محترم سازمان بسیج سازندگی کشور نیز انجام خواهد شد.

 

شناسه خبر 46365