شناسه خبر:46535
1400/7/10 09:09:53

سپهرغرب، گروه خبر: در جلسه فصلی مسئولان استان مقرر شد طی نامه‌ای از رئیس‌جمهور برای سفر به کرمانشاه و دیدار با مردم دعوت شود.

جلسه فصلی مسئولان استان با حضور آیت‌الله مصطفی علما امام‌جمعه کرمانشاه، محمود محمدی‌عراقی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و هوشنگ بازوند استاندار در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان در راستای بررسی مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان و تبادل‌ نظر در این خصوص برگزار شد.

در این نشست مقرر شد به‌منظور معرفی ظرفیت‌های عظیم استان کرمانشاه و در راستای سفرهای پُر خیر و برکت رئیس‌جمهور به استان‌ها، برای حضور رئیس‌جمهور به کرمانشاه و دیدار با مردم ولایت‌مدار و شهید‌پرورو این استان درخواستی با امضای مسئولان استان ارائه شود.

گفتنی است؛ با وجود تلاش‌های مستمر صورت‌گرفته در ادوار قبل، اما هنوز آن‌گونه که شایسته و بایسته است، این استان مورد توجه جدی و همه‌جانبه (استان ویژه) قرار نگرفته و خیلی از ظرفیت‌های استان هم دیده نشده است.

مسئولان ارشد استان امیدوار هستند با حضور ریاست جمهور در استان دیرپای کرمانشاه و دیدار با نخبگان و مردم استان، بسیاری از چالش‌های استان به فرصت تبدیل شده و همین سرآغاز تحولی گسترده در این استان شود.

شناسه خبر 46535