شناسه خبر:46661
1400/7/12 09:23:56

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ استانداری و استان مرکزی به محل سُک‌سُک استاندار و برخی از مدیران کل دستگاه‌ها تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان بنایی بر تحمیل گزینه‌ای به‌عنوان استاندار به دولت را ندارد، اما برای مشورت درخصوص انتخاب گزینه اصلح اعلام آمادگی کرده است.

وی تصریح کرد: قرار است اگر دولت از مجمع نمایندگان مشورت خواست، آن‌هم نه مشورت تشریفاتی، نمایندگان استان نظر خود را اعلام کنند، اما در تحمیل گزینه هیچ دخالتی نخواهند کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با بیان اینکه کار نمایندگان مجلس نظارتی است و درصورتی که نمایندگان خود گزینه‌ای را معرفی کنند نمی‌توانند به‌درستی نظارت کنند، بیان کرد: دولت خود باید استانداران را انتخاب کرده و خود نیز پاسخگوی عملکرد آن‌ها باشد.

سلیمی افزود: مرکزی، استانی صنعتی است که به مدیریتی توانمند، پویا، فعال و آشنا به مسائل و مشکلات نیاز دارد تا بتواند قفل‌های بسته‌شده پیشرفت در هشت‌ساله اخیر استان را باز کند.

وی گفت: جای بسی تأسف است که استاندار و مدیران کل برخی دستگاه‌ها، این استان را محلی برای بازی قایم‌موشک می‌دانند و هفته‌ای یک‌بار آمده و سُک‌سُک‌ می‌کنند و می‌روند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خاطرنشان کرد: استاندار آینده باید استان را در ریل توسعه و پیشرفت قرار داده و در زندگی مردم، وضعیت صنایع و تولید کارخانه‌ها رونق و پویایی ایجاد کند.

شناسه خبر 46661