شناسه خبر:46667
1400/7/12 09:44:05

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب سنندج با بیان اینکه حمایت از تولید و احیای واحدهای راکد اولویت دستگاه قضا در کردستان است، گفت: دستگاه قضا با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد داشت.

محمد جباری در جریان بازدید از دو کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی دهگلان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب دهگلان و اعضای استانی ستاد اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، اظهار کرد:‌ ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت‌های تولیدی استان را بررسی می‌کند و از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌نماید.

وی افزود: دستگاه قضایی استان کردستان تمام توان خود را برای تحقق مانع زدایی‌ها و حمایت از تولید در استان بکار خواهد گرفت.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان افزود: در خصوص مجتمع ماشین‌سازی آگرین به شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان تاکید شده تا سریعا نسبت به بررسی و رفع موانع تولید اقدام نماید و نتیجه را در کمترین زمان ممکن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان گزارش نماید.

جباری خاطرنشان کرد:‌ هم اکنون 50 نفر در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که در صورت احیای کامل این کارخانه و رفع موانع پیشرو، میزان اشتغال در این مجتمع به بیش از 500 نفر خواهد رسید و توان صادرات به کشورهای همسایه را نیز خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج افزود: در خصوص شرکت ورق گالوانیزه کردستان نیز به سازمان صنعت،معدن و تجارت استان دستور داده شد تا مجوز تخصیص خرید کالا از طریق بورس را تا زمان تعیین تکلیف شرکای این شرکت تولیدی لغو شود.

جباری تاکید کرد: دستگاه قضایی اگر در جایی با سستی و اهمال مسئولی در زمینه وظایف محوله مواجه شود، با قاطعیت در موضوع دستورالعمل ترک فعل مدیران وارد شده و با هیچ احدی در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

شناسه خبر 46667