شناسه خبر:46762
1400/7/18 09:30:27

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن از تحقق 74 درصدی سهمیه اشتغال در این شهرستان خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تا آخرین لحظه و با انگیزه به فکر خدمت به مردم باشند.

سیدرضا سلامتی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن اظهار کرد: رزن در ایجاد اشتغال برای ثبت در سامانه رصد، رتبه سوم استان را دارد.

وی گفت: از 775 نفر سهمیه امسال شهرستان رزن در 6 ماهه نخست سال برای 579 نفر معادل 74 درصد شغل ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

فرماندار شهرستان رزن افزود: از این تعداد 408 نفر بیمه‌شده جدید تأمین اجتماعی هستند که اشتغال پایدار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیکاران شهرستان رزن را بیشتر تحصیلکرده‌های رشته‌های نامرتبط با صنایع شهرستان تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: طبق درخواست‌های ارسال‌شده از صنایع کوچک در رزن، با کمبود نیروی کار ساده مواجه هستیم.

سلامتی با اشاره به جابه‌جایی احتمالی مسئولین شهرستان رزن، گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی تا آخرین لحظه و با انگیزه به فکر خدمت به مردم باشند، چراکه در این نظام کار باید برای خدا باشد و نه جریان سیاسی.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات کرونا رتبه نخست استان را دارد، اذعان کرد: 595 پرونده تسهیلات کرونا به بانک‌های عامل معرفی شده که درمجموع 98 میلیارد ریال تسهیلات کرونا پرداخت شده است.

فرماندار رزن با اشاره به پرداخت تسهیلات توسعه روستایی، افزود: برای 533 پرونده تسهیلات به ارزش 63 میلیارد تومان با اشتغال برای یک‌هزار و 109 نفر پرداخت شده است.

شناسه خبر 46762