شناسه خبر:47151
1400/7/26 09:05:11

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار تجهیزات زمینی هواپیما در فرودگاه همدان خصوصی بود، از همدان جابه‌جا شد و به محض برقراری پروازها، بازمی‌گردد.

حمید صائمین روز گذشته درخصوص جابه‌جایی تجهیزات فرودگاه همدان به سیرجان اظهار کرد: وسایلی که از فرودگاه همدان جابه‌جا شده، مربوط به پروازهای خارجی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فعلاً در فرودگاه همدان پروازهای خارجی انجام نمی‌شود، سرمایه‌گذار بخش خصوصی که اقدام به تأمین تجهیزات کرده بود، ترجیح داد آن را برای استفاده در فرودگاه دیگری انتقال دهد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان عنوان کرد: وقتی پروازی در فرودگاه نیست، سرمایه‌گذار خصوصی معطل نمانده و دنبال کار خودش است و درصورت برقراری پروازها، دوباره تجهیزات را مهیا می‌کنیم.

وی تأکید کرد: تجهیزات جابه‌جاشده شامل تجهیزات زمینی هواپیما است که قابل انتقال بوده و به محض برگشت پروازهای خارجی مجدد تأمین می‌شود.

صائمین درخصوص انجام نشدن هیچ پروازی از همدان نیز گفت: فعالیت فرودگاه همدان منتظر پیگیری مسئولان ارشد و نمایندگان مجلس است و فرودگاه آمادگی نشست و برخاست هر نوع هواپیمای پهن‌پیکر را دارد.

شناسه خبر 47151