شناسه خبر:47155
1400/7/26 09:14:40

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از افتتاح واحد سوخت‌گیری خودروهای نیروی انتظامی شهر همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: این واحد پنجشنبه 22 مهرماه 1400 و در هفته‌ای که به‌نام نیروی انتظامی نام‌گذاری شده، با حضور جمعی از مسئولین به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تسهیل و تسریع در امر سوخت‌گیری خودروهای انتظامی جهت انجام مأموریت‌های محوله، از دلایل مهم ایجاد چنین امکانی است.

بر پایه این گزارش سرتیپ سلمان امیری، فرماندهی انتظامی استان ضمن قدردانی از مشارکت و مساعدت مدیریت شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، معاونت بازرگانی این شرکت و تعدادی از جایگاه‌داران شهر همدان برای احداث و راه‌اندازی این واحد سوخت‌گیری، به بیان یک‌سری جزئیات پرداخت.

وی ادامه داد: در این واحد تنها فرآورده نفتی مایع از نوع بنزین موتور با ظرفیت مناسب، از طریق دو تلمبه دونازله انجام می‌شود که درمجموع امکان سوخت‌گیری هم‌زمان چهار خودروی سبک در مرکز بالا وجود دارد.

این گزارش می‌افزاید: حاجی‌بابایی، نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مطالب مبسوطی را در این خصوص عنوان و ضمن آغاز بهره‌برداری از این مرکز با اهدای لوح تقدیر، از تعدادی از مسئولین و جایگاه‌داران تقدیر کرد.

شناسه خبر 47155