شناسه خبر:47433
1400/8/4 09:05:20
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

روند کاهشی سرقت تجهیزات برق در استان همدان با انجام اقدامات پیشگیرانه

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بحث سرقت از تجهیزات و تأسیسات برقی، گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و همکاری خوب نیروی انتظامی، در بحث سرقت‌ها شاهد روند کاهشی هستیم.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در دیدار رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: نیروی انتظامی شغل مقدسی است که هر کسی در آن وارد می‌شود، برای تأمین امنیت مردم از زندگی خود می‌گذرد و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به همکاری و تعامل خوب نیروی انتظامی با شرکت توزیع برق استان، افزود: تمام تلاش همکاران ما نیز در راستای روشنایی بخشیدن به خانه‌ها و خدمات‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بحث سرقت از تجهیزات و تأسیسات برقی، عنوان کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و همکاری خوب نیروی انتظامی، در بحث سرقت‌ها شاهد روند کاهشی هستیم و در شهرستان‌های اسدآباد، نهاوند و تویسرکان نیاز به کار بیشتری است.

وی با بیان اینکه طی 6 ماه گذشته بیش از 100 کیلومتر سیم مسی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته تا پایان سال نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز، 400 کیلومتر سیم مسی را به کابل خودنگهدار تبدیل می‌کنیم.

جمشیدی تصریح کرد: ازجمله مزایای کابل خودنگهدار، پیشگیری از سرقت سیم است که رضایتمندی مردم را نیز در پی دارد؛ چراکه گاهی سرقت سیم موجب قطعی برق به مدت طولانی و نارضایتی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف و اولویت ما خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی مردم است، ادامه داد: 100 درصد مشترکین استان برق‌دار هستند و با توجه به اهمیت و وابستگی زندگی امروزی به برق، نبود آن موجب مختل شدن زندگی مردم می‌شود.

   تأمین امنیت نیازمند مشارکت مردمی است

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در ادامه اظهار کرد: تأمین امنیت نیازمند مشارکت مردمی است و بدون آن امکان‌پذیر نیست.

سرهنگ علی اسدبیگی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته درخصوص برخورد با سارقین و دستگیری آنان، افزود: در بحث کاهش سرقت‌ها خوشبختانه در اکثر شهرستان‌های استان وضعیت خوبی داریم.

وی با تأکید بر همکاری و ایجاد گشت‌های مشترک نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق استان، عنوان کرد: بهترین راه جلوگیری از سرقت، اقدامات پیشگیرانه است که سرکشی از مناطق و تأیید صلاحیت پیمانکاران و بررسی سوابق آنان از طریق نیروی انتظامی می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

شناسه خبر 47433