شناسه خبر:47555
1400/8/6 09:37:29

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: 870 میلیارد ریال اعتبار ملی برای تسریع در روند احداث جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان گیلانغرب اختصاص یافت.

شهریار حیدری روز چهارشنبه در حاشیه تشکیل جلسات تخصصی با مدیران عامل و کل آب و فاضلاب، راهداری و حمل‌ونقل، شرکت گاز و بنیاد مسکن استان در گیلانغرب افزود: تکمیل جاده گیلانغرب به سومار به‌عنوان مسیر ترانزیتی و تردد مسافر تحول اساسی در زمینه‌های مختلف در شهرستان گیلانغرب ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: همچنین 270 میلیارد ریال نیز برای حوزه آب‌رسانی روستاهای این شهرستان اختصاص یافته که با اصلاح شبکه، بخشی از مشکلات آب شرب روستاها مرتفع می‌شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز در این جلسه گفت: اجرای طرح هادی در روستای کل کش با 12 میلیارد ریال به‌صورت 100 درصد انجام شده است.

حشمت رضایی افزود: با رایزنی‌های صورت‌گرفته از محل اعتبارات بنیاد مسکن مرکز و همچنین اعتبارات استانی امسال طرح هادی و بهسازی روستایی در 11 روستای شهرستان با 150 میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: تمام جمعیت شهری در گیلانغرب و سرمست و 90 درصد خانوارهای روستایی این شهرستان به شبکه گاز متصل شده و از نعمت گاز برخوردار هستند.

سیروس شهبازی افزود: 630 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به 58 روستای شهرستان گیلانغرب هزینه شده که زمینه برخورداری یک‌هزار و 600 خانوار از نعمت گاز را فراهم می‌کند.

وی همچنین از پایان گازرسانی به 58 روستا در چهار دهستان بخش مرکزی گیلانغرب خبر داد و اظهار کرد: کار علمک‌گذاری گاز در این روستاها آغاز شده است.

در پایان این نشست دیدارهای چهره به چهره مردم با نماینده مجلس و مدیران کل برگزار شد.

شناسه خبر 47555