شناسه خبر:47710
1400/8/10 09:08:37

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت که از همه ظرفیت‌های موجود برای شتاب بخشیدن به روند توسعه پایدار و همه‌جانبه استان و بهبود روند خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف، استفاده خواهد شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز یکشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی، افزود: استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای خدمت به مردم و حرکت در مسیر توسعه پایدار استان به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد که برای تحقق این مهم نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

سردار «مظاهر مجیدی»، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب استاندار همدان، بر آمادگی سپاه برای همکاری در راستای خدمت به مردم تأکید کرد.

   نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه سلامت

استاندار همدان همچنین در دیدار مدیرکل و معاونین بیمه سلامت استان نیز ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت، گفت: بیمه سلامت یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار حوزه سلامت است که بخش زیادی از مردم از خدمات این بیمه استفاده می‌کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد، افزود: بیمه سلامت برای تأمین هزینه‌های درمانی مردم به‌ویژه روستاییان باید به‌صورت جدی اقدام کند و انتظار می‌رود با پوششی گسترده، اقشار مختلف مردم را در زمینه تأمین هزینه‌ها و ارائه خدمات درمانی مورد حمایت قرار دهد.

وی اظهار کرد: بیش از یک میلیون نفر معادل حدود 55 درصد جمعیت استان همدان زیر پوشش بیمه سلامت هستند که باید برای افزایش این آمار و پوشش بیشتر جمعیت استان جهت بهره‌مندی از خدمات حمایتی بیمه، اقدام مؤثر و جدی شود.

شناسه خبر 47710