شناسه خبر:47819
1400/8/12 09:00:16

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل زندان‌های همدان با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن حمایت زندانیان همدان طی یک ماه گذشته و توزیع 220 بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت همدان، گفت: خانواده‌های نیازمند زندانیان به حمایت مادی و معنوی همه اقشار جامعه نیاز دارند و با هدف کمک به این خانواده‌ها و توانمندسازی آنان، اقدامات گسترده‌ای در انجمن حمایت زندانیان در مرکز استان انجام گرفته است.

رضا ذوالفعلی‌نژاد افزود: چهارمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه به تعداد 220 خانوار و به ارزش 770 میلیون ریال بین خانواده زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت مرکز استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد 250 بسته لوازم‌التحریر به ارزش 600 میلیون ریال بین فرزندان محصل زندانیان در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است.

مدیرکل زندان‌های استان همدان افزود: با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، با پرداخت مبلغ معادل 150 میلیون ریال به شکات دو نفر از محکومان مالی، زمینه آزادی آنان از زندان فراهم شده است.

ذوالفعلی‌نژاد اظهار کرد: پرداخت چهار مورد کمک‌هزینه رهن مسکن زندانیان جمعاً به مبلغ معادل 120 میلیون ریال برای خانواده‌های نیازمند، از دیگر اقدامات صورت‌گرفته طی یک ماه گذشته است.

وی ادامه داد: سه مرحله غذای گرم به تعداد یک‌هزار پرس نیز بین خانواده‌های زیر پوشش توزیع شده است و درمجموع مبلغ یک میلیارد و 840 میلیون ریال به‌منظور ارائه خدمات حمایتی برای خانواده‌های نیازمند زیر پوشش انجمن در مرکز استان همدان هزینه شده است و این مساعدت‌ها با همت نیکوکاران همچنان ادامه دارد.

ذوالفعلی‌نژاد یادآور شد: خیرین نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به مراکز انجمن حمایت در شهرستان‌های اسدآباد، ملایر، نهاوند، تویسرکان و مرکز استان کمک‌های نوع‌دوستانه نقدی و یا غیر نقدی خود را اهدا کنند و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت بانک مهر ایران به‌نام انجمن حمایت همدان 6063737004872329 واریز کنند.

شناسه خبر 47819