شناسه خبر:47885
1400/8/13 09:34:30

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار تویسرکان گفت: بنده به کسانی که می‌خواهند با منافع و حق مردم بازی کنند، باج نخواهم داد! زیرا رأس کار شهرداری و شورای اسلامی شهر، خدمت به مردم است.

محمد حسین‌پور با بیان اینکه عدالت در خدمات شهری باید رعایت شود، افزود: تلاش داریم سرمایه‌گذار را وارد تویسرکان کنیم.

حسین‌پور با تأکید بر اینکه ما در مقابل مردم و فرزندان این شهرستان مسئول هستیم، تصریح کرد: حقوق شهروندی و محله‌محوری باید دوطرفه باشد و توجه به محله خاص مد نظر نیست، بلکه باید به تمام محلات و خیابان‌ها نگاه ویژه داشت و با توجه به اینکه سد معبر مشکل اصلی مردم تویسرکان است، با این معضل برخورد جدی انجام خواهد شد.

وی گفت: تویسرکان همانند گنجی می‌ماند که خاکستر روی آن را پوشانده است و با همراهی و همدلی مسئولان تویسرکان به زیباترین شهر استان تبدیل خواهیم شد.

حسین‌پور با تأکید بر اینکه چشم‌اندازهای زیبا و باغات تویسرکان چشم هر بیننده‌ای را خیره کرده است، افزود: جمع‌آوری پروژه‌های ناتمام ملاک کار باید باشد و با توجه به این امر، نخستین پروژه‌ای که توسط شهرداری جدید انجام گرفت، پروژه کلنگ‌زنی پیاده‌راه سلامت با بیش از سه میلیارد تومان اعتبار بوده که تا یک سال آینده توسط شهرداری احداث شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه به‌دلیل وجود ظرفیت‌هایی همچون قبور شهدای گمنام و عارف بزرگ تویسرکانی، در این مکان به اجرا درآمده است و شهروندان در این مکان با آرامش خاطر می‌توانند ورزش و تفریح کنند.

شهردار تویسرکان تأکید کرد: بنده اعتقاد به کار جمعی دارم و مراجعه ارباب رجوع به شهرداری، امید به کار را ایجاد خواهد کرد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: مبل و منبت و گردوی تویسرکان به‌عنوان برندهای شناخته‌شده این شهرستان فرصت‌های خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری گردشگری است.

وی گفت: با اجرای این پروژه‌ها و به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت، فرصت‌های خوبی را می‌توان برای حضور گردشگران در این شهرستان فراهم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از شاخص‌های رشد هوشمند شهری بحث انسان‌محوری و ایجاد فضاهایی است که انسان را در اولویت قرار دهد.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه محله‌محوری از دیگر شاخص‌های رشد هوشمند شهرها است، ابراز کرد: طول این طرح 800 متر و شامل مسیرهای پیاده‌رو، پیست دوچرخه‌سواری و فضای سبز و نصب وسایل ورزشی است.

شناسه خبر 47885