شناسه خبر:47944
1400/8/15 09:05:48

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان با بیان اینکه شورا و شهرداری به محلات مختلف شهر همدان نگاه عادلانه داشته باشند، گفت: باید در خدمات شهری به همه مناطق مختلف شهر توجه کنیم تا عدالت در این حوزه رعایت شود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید الگوی معماری اسلامی در پروژه‌های شهرداری مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد:‌ شورا و شهرداری با برنامه‌ریزی به فکر درآمدهای پایدار باشند.

وی ترکیب افراد جوان و با تجربه در شورای اسلامی شهر همدان را یک مزیت دانست و گفت: با وحدت و همدلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها به فکر کارهای بزرگی در حد کلان شهر همدان باشید.

استاندار همدان با بیان اینکه شورا و شهرداری به محلات مختلف شهر همدان نگاه عادلانه داشته باشند، ادامه داد: باید در خدمات شهری به همه مناطق مختلف شهر توجه کنیم تا عدالت در این حوزه رعایت شود.

وی با این توضیح که با مشورت٬ همفکری و تعامل مشکلات عنوان‌شده قابل حل است، مطرح کرد: به شهرداری برای خدمت بیشتر به مردم کمک کرده و از طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری حمایت می‌کنیم.

این مقام مسئول درباره طرح جامع شهری همدان نیز با اشاره به اینکه طرح جامع شهری همدان نیازمند کار کارشناسی است، افزود: در جهت رفع مشکلات این طرح کمک می‌کنیم.

شناسه خبر 47944