شناسه خبر:47962
1400/8/15 09:54:09
معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به کردستان:

استکبارستیزی به‌عنوان یک افتخار در شناسنامه ملت ایران

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر ملتی افتخاراتی دارد که در شناسنامه آن ملت ثبت شده است و افتخار ایران هم، عنوان ملتی ظلم‌ستیز و استکبارستیز است که در شناسنامه ما ثبت شده است.

سردار یدالله جوانی در مراسم روز 13 آبان که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هر ملتی افتخاراتی دارد که در شناسنامه آن ملت ثبت شده است و افتخار ایران هم، عنوان ملتی ظلم‌ستیز و استکبارستیز است که در شناسنامه ما ثبت شده است.

وی افزود: ملت ایران 13 آبان به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی را هر ساله پاس می‌دارد اما واقعیت آن است ملت ایران در طول 365 روز سال به صورت مستمر در حال مبارزه با استکبار هستند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان کرد: مردم کردستان مردمی سرافراز و سربلند و پرافتخار هستند و اگر پیشنیه مردم این استان را بررسی کنیم در دهه‌های مختلف در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های استکبار و فتنه‌های شیاطین بوده‌اند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور ایران از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است نتیجه مجاهدت‌ها در سراسر کشور و ازجمله کردستان است.

وی عنوان کرد: دنیا باید بداند چگونه ملت ایران از اقوام مختلف در کنار هم یک راه مشترک را پافشاری می‌کنند و آن مقاومت و ایستادگی در برابر ستمگران است.

به گفته معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 13 آبان در بردارنده سه رویداد مهم انقلاب است که بخشی از هویت انقلابی ملت را معرفی می‌کند، سالروز تبعید امام به ترکیه در سال 43 و 13 آبان 57 و 13 آبان 58، که در این سه رویداد جوهره واحد و مشترک یعنی همان استکبارستیزی به منصه ظهور رسید.

شناسه خبر 47962