شناسه خبر:48080
1400/8/17 10:28:41
فرماندار همدان از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط خواستار شد:

اهتمام به آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط جهت آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 1000 تختخوابی همدان اهتمام ویژه داشته باشند.

نشست کارگروه امور زیربنایی با دستور کار طرح بیمارستان 1000 تختخوابی همدان و سامان‌دهی مسیر امامزاده محسن با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در فرمانداری شهرستان همدان برگزار شد.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه گردشگری به‌عنوان یک اولویت در برنامه توسعه استان همدان مد نظر قرار گرفته است، اظهار کرد: با توجه به کیفیت و میزان خدمات درمانی که هم‌اکنون در همدان به استان‌های مجاور ارائه می‌شود، توریسم درمانی ازجمله مزیت‌های قابل توجه در همین راستا است.

وی با بیان اینکه همدان یک شهر مهاجرپذیر به‌ویژه از غرب کشور است، افزود: این موضوع به حاشیه‌نشینی و افزایش جمعیت در همدان دامن زده است و متناسب با آن باید خدمات زیربنایی توسعه یابد.

فرماندار همدان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای جانمایی احداث بیمارستان 1000 تختخوابی همدان، تأکید کرد: برابر تفاهم‌نامه منعقدشده در این خصوص با هماهنگی بین راه و شهرسازی، علوم پزشکی و منابع طبیعی، باید فرآیند کار تسریع شود و نسبت به آغاز عملیات اجرایی طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: درخصوص سامان‌دهی مسیر امامزاده محسن نیز اکیپی متشکل از فرمانداری، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، راه و شهرسازی و شهرداری مریانج ضمن بازدید میدانی از مسیر، مصوبات مربوطه را بررسی کنند و با زمان‌بندی مشخص برای تکمیل اقدامات باقی‌مانده، برنامه‌ریزی شود.

محمدی اضافه کرد: با مشارکت اهالی و صرف اعتبارات و پیگیری‌های فراوان راه بازگشت امامزاده محسن اجرایی شد؛ اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده و نواقصی دارد که باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

شناسه خبر 48080