شناسه خبر:48176
1400/8/19 08:56:05

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان از تسهیل در پیگیری کارهای مربوط به شهرداری‌های استان در تهران توسط سازمان همیاری شهرداری‌هاخبرداد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان صالح جهاگرد با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی این سازمان اظهار کرد: از این پس، تمامی خدمات اداری و مالی کلیه شهرداری‌های استان که نیاز به حضور فردی دارد، به‌صورت نیابتی توسط سازمان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در راستای انجام رسالت‌های خود در جهت خدمت‌رسانی بیش از پیش به شهرداری‌های استان و همچنین به‌واسطه شرایط حاکم بر کشور از جمله همه‌گیری بیماری کرونا و سهولت در پیگیری مصوبات کشوری، اعم از امورات اداری، مالی، حقوقی، شرکت در جلسات و همچنین کلیه خدماتی که نیاز به حضور یک نماینده از آن شهرداری‌ها در تهران را دارد، با تعیین یک شخص حقوقی و عقد قرارداد همکاری با ایشان از این پس شهرداری‌های استان می‌توانند کلیه موارد مذکور مدنظر خود را به این سازمان واگذار نمایند.

جهانگرد گفت: پیش از این شهرداری‌ها، جهت انجام و رسیدگی به امورات مجموعه خود با صرف وقت و هزینه بالا در تهران، سختی زیادی متحمل می‌شدند که با عقد این تفاهم‌نامه و اجرای آن دیگر نیازی به حضور نماینده شهرداری جهت انجام امورات محوله نیست و با ارائه این خدمت امیدوار هستیم بتوانیم کمکی به مجموعه شهرداری‌های استان کرده باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم با ارائه این خدمت بتوانیم همکاری بین سازمان همیاری و شهرداری‌های استان همدان را افزایش دهیم و متعهد هستیم تا در تمامی شرایط حامی شهرداری‌ها باشیم.

شناسه خبر 48176