شناسه خبر:48254
1400/8/20 09:43:55
در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور:

شهرداریچی‌های هگمتانه به مصاف رایکا بابل می‌روند

سپهرغرب، گروه ورزشی- مسعود جواندل: در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان جمعه 21 آبان‌ماه در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به مصاف رایکا بابل می‌رود.

تیم فوتبال شهرداری همدان بعد از صعود تاریخی خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور که شور و نشاط خاصی را بین ورزش‌دوستان دیار هگمتانه ایجاد کرد، با درایت مدیران شهرداری،کادر فنی موفق خود را برای حضور در این لیگ حفظ کرد.

مهم‌ترین عامل موفقیت در فوتبال ثبات در کادر فنی و حفظ شاکله اصلی تیمی است که شهرداریچی‌ها به‌خوبی به این مهم عمل کردند.

حمایت خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان باعث شد تا شهرداریچی‌ها اردوی یک‌ماهه‌ای را در کمپ دانشگاه واحد همدان برگزار کنند و پیش از آغاز مسابقات یک بازی در تهران برابر مس کرمان و یک دیدار نیز در اراک برابر تیم لیگ برتری آلومینیوم و شاگردان رسول خطیبی برگزار کردند.

شاگردان رضا طلایی‌منش در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف تیم تازه سقوط‌کرده ماشین‌سازی در تبریز رفتند.

پیروزی با اختلاف چهار گل برای شیران شهرداری هگمتانه باعث شد تا ابتدای مسابقات با انگیزه، هیجان و شور و نشاط برای آن‌ها همراه باشد.

در هفته دوم تیم فوتبال شهرداری با ارائه یک بازی زیبا و سراسر هجومی برابر تیم متمول و ریشه‌دار ملوان در همدان به تساوی رسید که به عقیده کارشناسان فوتبالی در این دیدار شهرداریچی‌ها کاملاً تیم برتر میدان بودند.

استان کرمان و شهرستان سیرجان سومین مقصد تیم فوتبال شهرداری همدان بود تا به مصاف آرمان گهر سیرجان بروند؛ این دیدار نیز به تساوی صفر بر صفر به پایان رسید تا یک تساوی ارزشمند بیرون از خانه برای همدانی‌ها کسب شود.

اما در هفته گذشته شهرداریچی‌ها موفق شدند در چهارمین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور شاهین شهرداری بوشهر را در همدان شکار کنند.

در این دیدار که در هوای ابری و سرد همدان برگزار شد، تیم فوتبال شهرداری با تک‌گل میثم زمانی در دقیقه 32 به برتری رسید؛ هرچند در دقیقه 10 مسابقه یک پنالتی برای شاگردان طلایی‌منش از دست رفت.

در هفته پنجم تیم فوتبال شهرداری همدان جمعه 21 آبان‌ماه 1400 از ساعت 14:15 باید در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به مصاف تیم فوتبال رایکا بابل برود.

بابلی‌ها در چهار هفته گذشته یک پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز و سه تساوی برابر استقلال ملاثانی، شاهین شهرداری بوشهر و ملوان بندر انزلی کسب کرده‌اند.

درحال حاضر تیم فوتبال رایکا بابل با 6 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

رایکا بابل در چهار دیدار گذشته دو گل دریافت کرده و چهار گل نیز به ثمر رسانده است، مصاف دو تیم بدون شکست لیگ دسته اول فوتبال کشور به‌طور قطع زیبا خواهد بود.

نکته مهم تیم فوتبال شهرداری همدان در دروازه و خط دفاعی این تیم بوده، شهرداریچی‌ها در چهار بازی گذشته با عملکرد درخشان دروازه‌بان خود و دفاع مستحکم تیمی همچنان بدون گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ دسته اول فوتبال کشور را در اختیار دارند.

درحال حاضر تیم فوتبال شهرداری همدان با هشت امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد؛ پیروزی در این دیدار می‌تواند جایگاه این تیم را در جدول تثبیت کند.

   برای کسب دومین پیروزی خانگی برابر رایکا بابل می‌جنگیم

رضا طلایی‌منش با اشاره به پیروزی در هفته گذشته برابر شاهین بوشهر، اظهار کرد: تیم فوتبال شاهین بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی فوتبال کشورمان بوده که سال‌ها سابقه حضور در سطح اول فوتبال کشور را دارد.

وی افزود: در همدان هم با توجه به شرایط هوایی و سطح دریا ما را غافلگیر کردند و فوتبال زیبایی ارائه دادند که بعد از پایان این بازی نیز به سرمربی شاهین به‌خاطر جمع کردن چنین تیمی «خسته نباشید» گفتم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط این دیدار، گفت: اگر در همان دقایق اول مسابقه پنالتی ما گل می‌شد، شرایط بازی کاملاً متفاوت رقم می‌خورد؛ چون تیمی که در خانه حریف در دقایق ابتدایی گلی بخورد، شیرازه آن به‌هم خواهد خورد.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: بعد از گل نشدن پنالتی کمی تمرکزمان بهم ریخت، اما باز هم رفته‌رفته کاملاً بر بازی مسلط شدیم و خوشبختانه در همان نیمه نخست به گل رسیدیم.

وی با بیان اینکه می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، بیان کرد: در نیمه دوم هم موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کردیم که با بدشانسی و واکنش دروازه‌بان بوشهر به گل تبدیل نشدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: خوشبختانه در چهار دیدار گذشته گلی دریافت نکرده‌ایم که نشان از عملکرد خوب دروازه‌بان و تمرکز در دفاع تیمی‌مان دارد.

وی با اشاره به دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور، گفت: فاصله بازی‌ها بسیار به هم نزدیک بوده و بلافاصله بعد از بازی بوشهر باید برای بازی برابر رایکا آماده می‌شدیم و این موضوع ریکاوری را برای مربیان سخت می‌کند.

طلایی‌منش افزود: تیم فوتبال رایکا از مربی خوبی بهره می‌برد و در چهار بازی گذشته بدون شکست بوده و فوتبال خوبی را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه این سه امتیاز خانگی برای‌ ما بسیار مهم است، بیان کرد: برای رسیدن به ثبات در جدول رده‌بندی و ادامه شرایط خوبمان باید در دومین دیدار خانگی‌ برای رایکا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان ادامه داد: در لیگ دسته اول فوتبال کشور پیروزی در دیدارهای خانگی بسیار مهم بوده و نباید در همدان به‌راحتی امتیازی را از دست بدهیم.

گفتنی است؛ در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان جمعه 21 آبان‌ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج میزبان تیم فوتبال رایکا بابل است.

شناسه خبر 48254