شناسه خبر:48493
1400/8/26 09:28:07

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از شناسایی و ضبط حجم زیادی نهاده دامی ناخالص و دارای افزودنی غیر مجاز توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه، روز سه‌شنبه بهزاد باباخانی اعلام کرد: این متخلفان مقادیر زیادی افزودنی غیر مجاز را به نهاده دامی اضافه کرده و آن را برای فروش به مرغداری‌های خارج استان ارسال می‌کردند.

وی افزود: طی روزهای اخیر با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) با چند مورد از متخلفان تولید نهاده‌های دامی که امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازند، برخورد شده است و این نظارت و برخورد با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه در ادامه به بررسی موضوع قیمت نان در استان اشاره کرد و گفت: تصمیم‌‌گیری نهایی درخصوص قیمت نان پس از بررسی و جمع‌بندی لازم و گرفتن قیمت نان در استان‌های هم‌جوار، انجام خواهد شد.

باباخانی به بررسی قیمت نان در استان اشاره کرد و افزود: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواسته‌ایم که یک بررسی و آنالیز دقیق برای موضوع قیمت نان انجام دهد.

وی در ادامه این جلسه بر نقش مؤثر نظارت به‌منظور کنترل هرچه بیشتر قیمت‌ها در بازار تأکید و بیان کرد: طی چند روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین معاون اول رئیس‌جمهور و سازمان بسیج کشور به‌منظور کمک به روند نظارت بیشتر بر بازار منعقد شده که ما در استان کرمانشاه در راستای نظارت بیشتر و کمک به روند بازرسی و نظارت بر بازار و پس از ارائه آموزش‌های لازم به نیروهای بسیجی، از این نیروهای ارزشمند در استان استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به فهرست ارائه‌شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای مشخص کردن قیمت چندین کالا و اقلام غذایی در کشور، گفت: همگی وظیفه داریم که با نظارت و بازرسی بیشتر تلاش کنیم تا این کالاها با توجه به قیمت‌های مشخص‌شده، به دست مردم برسند.

وی همچنین افزود: خوشبختانه ذخایر بسیار مناسبی از مرغ منجمد در استان وجود دارد و جای هیچ‌گونه نگرانی برای عرضه این مواد غذایی در استان وجود ندارد و مرغ منجمد با قیمت 20 هزار تومان و مرغ گرم نیز با قیمت 31 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

شناسه خبر 48493