شناسه خبر:48557
1400/8/27 09:32:28
5 مرگ غریبانه دیگر در استان؛

مدافع سلامت کرمانشاهی به آسمان پر کشید

سپهرغرب، گروه خبر: سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جان باختن پنج نفر دیگر از هم‌استانی‌ها با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: یکی از جان‌باختگان مدافع سلامت بود.

مهدی محمدی روز گذشته در توضیح آخرین اخبار کرونایی استان اظهار کرد: هم‌اکنون 335 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری که 113 مورد در بخش‌های ویژه و 19 بیمار هم اینتوبه هستند.

وی با اشاره به جان باختن پنج نفر دیگر از هم‌استانی با ابتلای قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: یکی از جان‌باختگان مدافع سلامت بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: مدافع سلامت شادروان بهارک رشیدی، مراقب سلامت مرکز بهداشتی درمانی اعتصام مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه بود که پس از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بیمارستان، جان خود را از دست داد.

به گفته محمدی با احتساب این تعداد مجموع جان‌باختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا به دو هزار و 856 نفر رسید.

وی اشاره‌ای به آمار کودکان مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان محمد کرمانشاهی کرد و افزود: اکنون هفت کودک با علائم کرونا در این بیمارستان بستری هستند.

محمدی گفت: 106 بیمار طی 24 ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی 121 مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته 35 مورد بیمار مثبت بستری و 55 مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

 

شناسه خبر 48557