شناسه خبر:48568
1400/8/27 10:08:11

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت که حکم تبعید 6 متهم سابقه‌دار این شهرستان برای طی دوران محکومیت صادر و تأیید شده است.

«عباس آزادبخت» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید و قاطع با جرایم خشن و اراذل و اوباشی که امنیت مردم را به خطر انداخته و موجب سلب آسایش عمومی و رعب و وحشت شهروندان می‌شوند، حکم تبعید 6 متهم سابقه‌دار و شرور شهرستان نهاوند برای گذران دوره محکومیت صادر شده است.

وی افزود: این افراد شامل پنج متهم سابقه‌دار با چندین فقره سرقت و یک مجرم (اراذل و اوباش) که با اقداماتش موجب وحشت مردم و سلب آسایش عمومی شده بود، هستند.

آزادبخت با اشاره به قاطعیت دستگاه قضائی در جریان اجرای عدالت و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: افرادی که تحت هر عنوانی اقدام به حمل سلاح‌ (گرم و سرد)، ایجاد درگیری و نزاع دسته‌جمعی در مکان‌های عمومی و ترس و وحشت شهروندان می‌کنند، باید بدانند که این رفتارها خط قرمز دستگاه قضائی در راستای آسایش و آرامش مردم است و با این افراد قاطعانه و قانونی برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: دستگاه قضائی در رابطه با حفظ امنیت و آسایش عمومی مردم با احدی تعارف و مماشت ندارد و درصورت شناسایی و دستگیری فرد خاطی که جرم آن محرز شده باشد، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.

 

شناسه خبر 48568