شناسه خبر:48644
1400/8/30 09:01:38

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان رفع سد معبر را دلیل جمع‌آوری سازه‌ «اسکای‌مال» دانست و گفت: توقف پروژه به شورای اسلامی شهر ارتباطی ندارد و از سوی سازمان مسکن و شهرسازی بوده که باید آن‌ها در مورد ادامه پروژه نظر دهند.

محمود مسگریان با اشاره به جمع‌آوری سازه‌های پروژه اسکای‌مال در همدان و سؤالاتی مبنی بر اینکه این پروژه متوقف شده است، اظهار کرد: با درخواست شهرداری و ایجاد سد معبر، مالک به اختیار خود این سازه‌ها را جمع‌آوری کرده است و فعلاً بحث توقف پروژه در میان نیست.

وی با بیان اینکه چون هنوز پروانه ساخت این پروژه آماده نیست شهرداری از مالک خواست سازه‌ها را جمع‌آوری کند و او هم این اقدام را انجام داد، گفت: توقف پروژه به شورای اسلامی شهر ارتباطی ندارد و از سوی سازمان مسکن و شهرسازی بوده که باید آن‌ها در مورد ادامه پروژه نظر دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه جمع‌آوری سازه‌های پروژه اسکای‌مال به‌منزله توقف پروژه نیست بلکه فعلاً به‌خاطر اینکه برای مردم سد معبر ایجاد شده بود سد معبر رفع شده است، تأکید کرد: این اقدام به‌منزله تعیین تکلیف پروژه اسکای‌مال نیست.

وی با اشاره به اینکه دادستان قبلاً به این پروژه ورود کرده بود، افزود: اخیراً نامه‌ای از سوی دادستانی برای پروژه اسکای‌مال ارسال نشده و تنها به‌خاطر صحبت و تعامل شهرداری و مالک نسبت به این کار و جمع‌آوری سازه اقدام شد.

شناسه خبر 48644