شناسه خبر:48645
1400/8/30 09:03:38
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان:

همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران استان همدان برگزار شد

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از برگزاری همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران در استان همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، غلامرضا صیادزاده با بیان این مطلب، گفت: طی مراسمی که در 9 روز در 15 شهرستان برگزار شد، خیرین و حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد استان همدان با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، حامیان طرح اکرام، خیرین اشتغال، مؤدیان زکات، خیرین صندوق امداد ولایت، مسئولین ادارات مرتبط با امداد، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، صداوسیما و دیگر مسئولان این شهرستان، مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند و با اهدای لوح و کادوی معنوی به همه مدعوین، از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: همایش تجلیل از خیرین و نیکوکاران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در 15 شهرستان برگزار شد و در تمامی شهرستان‌ها امام جمعه یا فرماندار شهرستان قول مساعدت در زمینه‌های مختلف ازجمله اختصاص زمین جهت احداث مسکن محرومین را دادند.

صیادزاده در ادامه گفت: هم‌اکنون 230 مرکز نیکوکاری در سطح استان همدان فعالیت می‌کند و در همین راستا تعداد خیرین را بیش از 260 هزار نفر اعلام کرد که اعم از حامیان طرح اکرام، مؤدیان زکات، مشترکین صدقات و خیرین مراکز نیکوکاری هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با استعانت از درگاه الهی و با توجه به حمایت‌های دامنه‌دار سایر خیرین و مردم نوع‌دوست و شریف استان، شاهد رشد در ارائه خدمات به جامعه هدف باشیم.

شناسه خبر 48645