شناسه خبر:48745
1400/9/1 15:57:08
دبیر اجرایی دیده‌بان شفافیت و عدالت در همدان خبرداد:

برکناری حامی رسانه‌ای پروژه اسکای‌مال

دبیر اجرایی دیده‌بان شفافیت و عدالت در همدان از برکناری حامی رسانه‌ای پروژه اسکای مال خبر داد

جلال زارع امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فاصله گرفتن صدا و سیمای همدان از رسالت خود در مسیر روشنگری اظهار کرد: در دوران مدیریت سابق مرکز همدان شاهد اقدامات شائبه‌داری بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیر سابق شبکه سینای همدان تمام قد از پروژه پیچ زندان که با حاشیه‌هائی همراه است حمایت می‌کرد افزود: سال گذشته هم‌زمان با تولید و پخش گزارش‌های مفصل از سوی صدا و سیمای مرکز همدان با هدف توجیه  این پروژه برای افکار عمومی نیز به این روند اعتراض کردیم.

دبیر اجرایی دیده‌بان شفافیت و عدالت در همدان  با بیان اینکه برخی این اقدامات را تحت عنوان حمایت از سرمایه‌گذاری در استان پیش می‌برند خاطرنشان کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر مفهوم حمایت از سرمایه‌گذاری قربانی بازی تبلیغاتی برخی مدیران استانی شده بود و آن‌ها فکر می‌کردند مردم کارنامه خالی آن‌ها را با این شوهای تبلیغاتی فراموش می‌کنند.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه حامی رسانه‌ای پروژه اسکای مال برکنار شد گفت: ما فضای رسانه‌ای استان را رصد کرده و قطعا  فعالیت کسانی‌که خلاف چارچوب‌های قانونی عمل می‌کنند را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و رسانه مردم اولویت‌ها و فوریت‌های بی‌شماری را رها کرده بود افزود:  ایجاد جو رسانه‌ای برای کسب حمایت دور از شأن رسانه ملی است.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه رسالت رسانه ملی انعکاس موانع تولید برای رفع آن است گفت: انتظار داریم صدا و سیمای مرکز همدان به دنبال کار رسانه‌ای تراز بوده و حامی اشتغالزائی پایدار باشد

گفتنی است احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس صداو سیما از اقدامات اخیر وی در سازمان صداوسیما در جهت شفاف سازی و مردمی شدن هرچه بیشتر این رسانه تجلیل کرد.

شناسه خبر 48745