شناسه خبر:48810
1400/9/3 09:01:36

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از چاپ سوم کتاب حس غریب پروانگی، خاطرات همسر شهید شمسی‌پور به‌دلیل استقبال بی‌نظیر از این اثر هنری خبر داد.

محمد برخوردار از چاپ سوم کتاب «حس غریب پروانگی» خبر داد و اظهار کرد: این کتاب با توجه به استقبال وسیع از سوی مخاطبان در مدت کوتاه، از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات حماسه ماندگار به چاپ سوم رسید.

وی با بیان اینکه این کتاب برگزیده کتاب دفاع مقدس در بیست‌ونهمین هفته کتاب و کتاب‌خوانی در برنامه حلقه دوست از سوی ارشاد مورد تقدیر قرار گرفت، عنوان کرد: کتاب حس غریب پروانگی، خاطرات پروانه برازنده، همسر شهید علیرضا شمسی‌پور نوشته لیلا گودرزیان‌فرد است.

نویسنده در مقدمه‌ کتاب چنین می‌نگارد؛ نام «شهید شمسی‌پور» را زیاد شنیده بودم. روایت خاطراتش از زبان هم‌رزمان و دوستانش، اشک و لبخند را با هم برایم به ارمغان می‌آورد. در مسیر شناختن شهید شمسی‌پور بود که دست‌نوشته‌های همسر ایشان (خانم برازنده) به دستم رسید؛ دست‌نوشته‌هایی که خواندنش بغض و گریه و لبخند و حسرت را نصیبم می‌کرد، حکایت بغض و گریه و لبخند را در میان سطر سطر این خاطرات می‌شود فهمید.

شناسه خبر 48810