شناسه خبر:48891
1400/9/4 10:08:16
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

افزایش بستری‌های کرونا در مهران نگران‌کننده است

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از بستری بودن 14 بیمار کرونایی در مهران خبر داد و گفت: افزایش بستری‌های کرونا در این شهرستان نگران‌کننده است.

جمیل صادقی‌فر در چهل و هشتمین نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار کرد: حدود دو ماه قبل میزان بستری کرونا در شهرستان مهران به صفر رسیده بود اما اکنون از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

وی افزود: آمار واکسیناسیون این شهرستان چه دانش‌آموزی و چه مردم عادی در ردیف آخرین شهرستان‌های کشور قرار دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام به ضرورت حفظ سلامتی مردم تأکید و اضافه کرد: این معاونت آمادگی کامل دارد تا در زمینه تأمین تجهیزات، امکانات و اجرای هر طرحی که لازم است برای افزایش سطح ایمنی و آمار واکسیناسیون در این شهرستان اقدام کند.

صادقی‌فر یادآور شد: هم‌اکنون 6 شهرستان ایوان، آبدانان، چرداول، بدره، دره‌شهر و ملکشاهی در استان بالای 90 درصد واکسیناسیون انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون طرح محله‌محور با همکاری 224 نفر از طرف دانشگاه علوم پزشکی، 47 نفر هلال احمر و 57 نفر بسیج در مناطق مختلف در حال اجراست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: با توجه به اینکه دانشگاه‌ها بازگشایی شده و آمار واکسیناسیون آن‌ها بالا نیست، این دانشگاه آمادگی دارد در محل خود دانشگاه نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کند.

صادقی‌فر گفت: هم‌اکنون آمار تزریق واکسن کرونا جمعیت 12 تا 18 سال استان به 84 درصد رسیده که باید تلاش کنیم این میزان به 100 درصد برسد.

شناسه خبر 48891