شناسه خبر:49039
1400/9/8 09:44:10

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تلاش خواهیم کرد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی با سرعت اجرا شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، محمود مسگریان در جلسه‌ای که با حضور رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان، شهردار و کارشناسان فنی شهرداری برگزار شد، از تلاش‌های کمیسیون عمرانی شورا و‌ مجموعه شهرداری قدردانی و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مطالبه شهروندان و دغدغه شورای اسلامی شهر و شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره است، افزود: تلاش خواهیم کرد پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی با سرعت اجرا شود.

شهردار همدان نیز در ادامه جلسه از رفع موانع مالی، حقوقی و فنی برای تکمیل پُل شهید همدانی خبر داد.

سیدمسعود حسینی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم درخصوص تزریق منابع مالی و رفع مشکلات حقوقی و فنی برای برطرف شدن دغدغه‌های پیمانکار صورت گرفته، افزود: امیدواریم پیمانکار ظرف مدت‌زمان کوتاه تمام توان خود را برای شروع و تکمیل پروژه مصروف دارد تا این پُل در اختیار شهروندان همدانی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه، گفت: با بررسی علل توقف و مشکلات موجود در پیشرفت پروژه طبق توافق‌های صورت‌گرفته، مقرر شد برای فعال‌سازی کارگاه و ادامه عملیات اجرایی، مطالبات پیمانکار پرداخت شود.

مهدی حیدری با تأکید بر تأمین منابع مالی مناسب و تکمیل مستندات توسط شهرداری، افزود: با به‌کارگیری توان و اراده توسط شورا و شهرداری و پیمانکار، شاهد ادامه عملیات اجرایی در این پروژه خواهیم بود.

شناسه خبر 49039