شناسه خبر:49076
1400/9/9 09:12:20

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار همدان گفت که تغییر در ارکان مدیریتی شهرداری تنها با هدف ایجاد تحویل نوین در مسیر رشد و توسعه شهری، دستیابی به اهداف و برنامه‌های اجرایی و بهبود روند خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود.

«سیدمسعود حسینی» روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه معاونان قدیم و جدید برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان اظهار کرد: تغییر در هر حوزه کاری و مدیریتی امری طبیعی است و این جابه‌جایی‌های مدیریتی در راستای بهره‌مندی از توانمندی افراد با هدف پیشبرد اهداف درون و برون سازمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس تغییر مدیران مجموعه مدیریت شهری هم امری طبیعی است، افزود: استفاده از تجربه مدیران گذشته و به‌کارگیری مدیران جوان، باانگیزه و پُرانرژی رویکرد و برنامه اصلی در اعمال تغییرات مدیریتی شهرداری همدان است.

حسینی با قدردانی از تلاش و خدمت مجموعه مدیران شهرداری همدان، اظهار کرد: نقش و اثربخشی معاونت برنامه‌ریزی در بهبود و تسهیل فرآیند کاری مدیریت شهری بسیار مهم است و تلاش برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در حوزه‌های مالی (تأمین اعتبار)، استفاده از فناوری‌های نوین و بهبود شرایط منابع و نیروهای انسانی، ازجمله انتظارات ویژه مجموعه از این معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی است.

شهردار همدان افزود: بهره‌گیری از تجارب و برنامه‌های جدید برای پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری بسیار مهم است و بر همین اساس تغییرات مدیریتی با درنظر گرفتن این مهم و با رویکرد استفاده از این تجربیات انجام خواهد شد.

معاون جدید برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان نیز در این آیین گفت: رویکرد اصلی مدیریت شهری همدان در دوره جدید کار جهادی مبتنی بر عدالت‌محوری است.

«مجتبی حمزه رستگار» افزود: تلاش می‌کنیم با این رویکرد و سیاست‌گذاری‌های متناسب در حوزه برنامه‌ریزی شاهد تحولات مؤثر و قابل توجهی در حوزه خدمت به مردم و همچنین مجموعه شهرداری باشیم.

شناسه خبر 49076