شناسه خبر:49213
1400/9/11 10:56:26

سپهرغرب، گروه گردشگری: کمتر از دو هزار و 500 نفر از 52 کشور و منطقه در نظرسنجی گردشگران سلامت 2021 انجمن گردشگری سلامت (WTA) شرکت کردند تا با توجه به برنامه‌ریزی سفرهای پساکرونا به صنعت مهمان‌نوازی، مؤسسه‌های گردشگری و آژانس‌ها یا مشاوران مسافرتی کمک کنند که درک بهتری از اولویت‌های گردشگران سلامت (گردشگرانی که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند) داشته باشند.

به نقل از تراول‌نیوز، آخرین نظرسنجی از WTA مشخص می‌کند در برنامه‌ریزی سفرهای سلامتی برای کاربران (طی دو سال آینده)، چه منابع، امکانات، فعالیت‌ها و پیشنهاداتی مهم هستند و چه چیزی اصلا مهم نیست و چه چیزی ممکن است بر آنان تأثیر بگذارد.

نظرسنجی آنلاین سه ماهه (آوریل، مه و ژوئن 2021) WTA که با همکاری دکتر دنی کسلر، استادیار دانشگاه Dongseo و کالج بین‌المللی در بوسان کره‌جنوبی انجام شد پیشنهادهای برتر و مهم را ارائه کرده است.

محیط هتل مطمئن و تمیز تأیید شده در بین نسل‌های مختلف رتبه اول را کسب کرد و مواردی مانند دسترسی به متخصصان سلامت روان، ردیاب‌های تناسب اندام و برنامه‌هایی برای کنترل ضربان قلب، دسترسی به متخصص تغذیه، دسترسی به پزشکان برای مشاوره‌های انفرادی یا آزمایش‌های پزشکی که می‌تواند مستعد ابتلا به مسائل پزشکی آینده را پیش‌بینی کند و دسترسی به سایر پزشکان سلامت اهمیت نداشتند.

شناسه خبر 49213