شناسه خبر:49280
1400/9/14 09:23:30

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 38 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که درنهایت از این تعداد 10 اثر را برای راهیابی به بخش نهایی جشنواره انتخاب کردند.

مهدی ربانی‌نژاد روز گذشته در مراسم رونمایی از پوستر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استانی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: استقبال هنرمندان عرصه تئاتر از این دوره از تئاتر استانی با وجود کرونا و مشکلات مالی، افزایش یافته است.

وی از ارسال 38 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: از این تعداد 16 اثر پس از بازبینی تأییدیه اجرای عمومی گرفتند. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ابراز کرد: درنهایت هیئت انتخاب اثر از این تعداد 10 اثر را برای راهیابی به بخش نهایی جشنواره انتخاب کردند.

وی با اشاره به برگزاری سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان از 16 تا 19 آذرماه، گفت: اختتامیه این جشنواره 19 آذرماه در تالار انتظار برگزار می‌شود.

ربانی‌نژاد اذعان کرد: در مدت برگزاری جشنواره صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 به جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره اختصاص داده شده است. معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: روز گذشته در این جلسه شاهد رونمایی از پوستر جشنواره بودیم و امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مخاطبان، جشنواره پُرشور و حرارتی را شاهد باشیم.

شناسه خبر 49280