شناسه خبر:49288
1400/9/14 09:47:49

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر منطقه دو شهرداری همدان در دیدار با جانشین فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری همدان، صبح روز گذشته سرهنگ زارعی جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، سرهنگ رحیمی معاون هماهنگ‌کننده، سرهنگ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی شهرستان همدان، سرهنگ کرمی معاونت طرح و برنامه، سرهنگ ورمزیار ریاست فنی و سرهنگ غمک‌الدین رئیس پلیس قرارگاه انتظامی استان همدان به همراه جلیلوند، مدیر منطقه یک شهرداری همدان با مدیر منطقه دو شهرداری همدان دیدار کردند.

در این دیدار مدیر منطقه دو شهرداری همدان ضمن خوش‌آمدگویی، بیان کرد: تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه‌های مختلفی صورت می‌گیرد و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

حجت کریمی‌جاوید اظهار کرد: آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیای سراسر آسایش و آرامش بوده است و نیروی انتظامی نیاز یک شهر بوده و همه بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تأکید دارند و ما نیروی محترم انتظامی را جدا از خود نمی‌دانیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان نیز ضمن تبریک سِمت جدید مدیر منطقه دو شهرداری همدان، گفت: نیروی انتظامی و شهرداری دو نهادی هستند که به‌صورت شبانه‌روزی درحال خدمت به شهروندان هستند و تعامل و همکاری، هم‌فکری و همدلی این دو نهاد می‌تواند رفاه و امنیت اجتماعی را به ارمغان آورد.

سرهنگ زارعی در این دیدار به همکاری بیش‌ازپیش این دو نهاد برای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات ترافیکی، پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز و معضلات شهری اشاره کرد و گفت: هر چقدر این دو نهاد شانه به شانه همدیگر تلاش کنند، شاهد شهری روان، مناطق ایمن و پویا خواهیم بود.

شناسه خبر 49288