شناسه خبر:49384
1400/9/16 09:26:03

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از آغاز جشنواره استعدادیابی هنری در ساوه خبر داد.

حسین محمودی‌فر ظهر روز گذشته در حاشیه افتتاحیه جشنواره استعدادیابی هنری که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، گفت: جشنواره استعدادیابی هنری یاقوت‌های سرخ با رقابت شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: فراخوان این جشنواره در زمینه‌های مختلف اعم از بازیگری، خوانندگی، استندآپ کمدی، تردستی، گویندگی، اجرا، تقلید صدا و حرکات خارق‌العاده در سال گذشته به‌صورت مجازی بین علاقه‌مندان توزیع و پس از جمع‌آوری آثار، نفرات برگزیده انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا اجرای این برنامه را به تأخیر انداخت، گفت: این برنامه برای مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما درحال حاضر به‌دلیل پایداری وضعیت کرونا و بهبود شرایط نسبی، شرکت‌کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از آموزش‌های لازم با حضور هیئت داوران و اقشار مختلف مردم آثار خود را اجرا می‌‌کنند.

وی هدف از اجرای این جشنواره را کشف و شناسایی استعدادهای هنری و هدایت آن‌ها به مسیر مورد علاقه عنوان و بیان کرد: شناسایی افراد مستعد باعث هدایت آنان جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی و ورک‌شاپ‌ها در انجمن‌های مختلف هنری جهت رشد و اعتلای روزافزون و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی خواهد شد.

محمودی‌فر افزود: در پایان این جشنواره قرار است به سه نفر برگزیده از طریق رأی هیئت داوران و مردم جوایز نقدی اهدا شود.

علاوه‌بر اجرای برنامه توسط نفرات برگزیده، اجرای نمایش میان‌ پرده، موسیقی و مسابقه، از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

شناسه خبر 49384