شناسه خبر:49437
1400/9/17 09:21:32

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که سه پایگاه امدادی و یک مرکز اورژانس در مناطق مختلف این استان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

«حبیب معصومی» روز سه‌شنبه افزود: در همین ارتباط پایگاه‌های امدادی جورقان، پایگاه آب مشکین کبودراهنگ و پایگاه امداد جاده‌ای آزادراه همدان- تهران در حوزه استحفاظی شهرستان فامنین، آماده بهره‌برداری و ارائه خدمات است.

وی اظهار کرد: همچنین ساختمان جدید پایگاه اورژانس «شیرین‌سو» در شهرستان کبودراهنگ نیز با 120 متر مربع مساحت و اعتباری بالغ‌بر 700 میلیون تومان احداث و آماده افتتاح شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در همین ارتباط یک خانه پزشک بدون استفاده در حوزه شهرستان فامنین و در محدوده آزادراه همدان- تهران نیز برای استقرار تیم‌های امدادی اورژانس اختصاص یافته است.

به گفته وی برای آماده‌سازی و تجهیز هریک از این پایگاه‌ها 100 میلیون تومان هزینه شده است و در هریک از این پایگاه‌های امداد جاده‌ای یک دستگاه آمبولانس با 6 نیرو متخصص مستقر می‌شوند.

معصومی افزود: با بهره‌برداری از پایگاه‌های امداد جاده‌ای شمار پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان به 65 مورد می‌رسد که با درنظر گرفتن هفت پایگاه دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، این استان دارای 72 پایگاه اورژانس برای خدمت‌رسانی به افراد در مواقع ضروری است.

شناسه خبر 49437